La Direcció desitja a tots els treballadors i treballadores un feliç any nou i que es complisquen tots els seus desitjos

La Direcció desitja a tots els treballadors i treballadores del Consorci i del Departament València-Hospital General un feliç any nou i que es complisquen tots els seus desitjos, tant individuals com col·lectius.

La Direcció continuarà contestant amb fets algunes bastes campanyes interessades i comentaris malintencionats d’algun sector sobre eficiència i solvència del Consorci per a respondre als seus compromisos econòmics, com va quedar demostrat el dia 20 de desembre.

La Direcció renova el seu compromís de continuar treballant per a situar el Consorci en el lloc que li correspon en la sanitat valenciana.

Feliç any 2019!

 

La Dirección desea a todos los trabajadores y trabajadoras del Consorcio y del Departamento Valencia-Hospital General un feliz año nuevo y que se cumplan todos sus deseos, tanto individuales como colectivos.

La Dirección seguirá contestando con hechos algunas burdas campañas interesadas y comentarios malintencionados de algún sector sobre eficiencia y solvencia del Consorcio para responder a sus compromisos económicos, como quedó demostrado el día 20 de diciembre.

La Dirección renueva su compromiso de seguir trabajando para situar al Consorcio en el lugar que le corresponde en la sanidad Valenciana.

¡Feliz año 2019!

Comparte la noticia

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *